קידום אתרים אורגני SEOמכלול פעולות הן בתוך האתר והן מחוצה לו אשר משפיעות על מיקום האתר בגוגל בהתאם לתוצאת החיפוש של מילת מפתח המתאימה לסוג השירותים הניתנים באתר המשקף את העסק/החברה.
 

קידום אתרים אורגני – גוגל
 
רגע לפני שאנחנו מתחילים לעסוק בקידום אתרים אורגני ישנם כמה דברים שעליכם לדעת על גוגל ודרכי העבודה מולה. מנוע החיפוש גוגל דוגל בתחרות פרסום שווה – כלומר, בכדי לא ליצור מצב שתמיד יופיעו אותם בעלי עסקים בעמוד הראשון משנה גוגל את הפרמטרים שלה (מעל 200) לקידום מעת לעת. אין זה אומר שלא ניתן להגיע או להישאר בעמוד הראשון אך עליכם להבין כי על מנת שמצב זה יתקיים עליכם לבחור במקדם אתרים אורגני בעל ניסיון רב ומוכח בתחום אשר לרשותו הידע והיכולת לקדם לכם את האתר בגוגל ברמה היומיומית וזאת בכדי למנוע את "נפילתכם" מהעמוד הראשון.
 
קחו רגע וחשבו יחד איתנו, אם ידוע לנו שגוגל דוגלת בתחרות פרסום שווה איך קיימות כל כך הרבה חברות ובעלי עסקים בתחום המתחייבים לכם לעמוד ראשון? הרי כמות המודעות באזור האורגני בכל דף בגוגל כמו כן בעמוד הראשון היא מוגבלת אז איך אפשר להתחייב? אנחנו פה בכדי לעשות עבורכם סדר בדברים!
 
בעל עסקים או חברות המתחייבות לכם במעמד עסקה מתמשכת בהתחייבות לקידום אתרים אורגני בעמוד ראשון צריכים לעורר את חשדכם ומצריכות את בדיקתכם המקדימה ברמה הפרטנית מבחינת:
  1. האם מילות המפתח שנבחרו עבורי נבדקו על ידי בגוגל אדוורדס ונמצאו כבעלות חיפושים מרביים מדי חודש?
  2. האם בהסכם ההתקשרות מצוינות מילות המפתח הנבחרות והתחייבות של העסק/החברה להגעתי לעמוד ראשון?
  3. האם הוצגו  בפני מספר רב של אתרי העסק/החברה בהם ממוקמים נותני השירותים בעמוד הראשון? אם כן, האם ניתנה לי האופציה לשוחח איתם ולוודא שאכן כך הדברים?
  4. אם בעלי העסק/החברה מתחייבים לי לעמוד ראשון בגוגל האם זה מבטיח לי שבהמשך ההתקשרות מולם בעת החידוש לא יוקפצו עלויות הקידום בצורה משמעותית?
  5. האם קראתם בקפידה את הסכם ההתקשרות ואת כל הסעיפים הקטנים טרם חתימתכם/העברת התשלום בהתחייבות?
  6. האם כל שנאמר לי בעל פה טרם תחילת ההתקשרות מופיע בהסכם ההתקשרות בצורה ברורה ובשקיפות מלאה?
לתשומת לבכם, קידום אתרים אורגני אינו קסם, מדובר בתהליך מתמשך המצריך קידום מקצועי, ידע וניסיון רב בעבודה מול גוגל, תחזוקה שוטפת, שקיפות מלאה מול הלקוח מבחינת מילות המפתח הנבחרות וסטטיסטיקה חודשית הכוללת כמות כניסות לאתר מגוגל וניתוח כניסות על פי מילות מפתח נבחרות.
 
אם באחד מהסעיפים מעלה עניתם "לא" רוב הסיכויים שתצטרפו לאינספור בעלי עסקים המוגדרים "כנפגעי פרסום" וזאת בשל העובדה שלצערנו רוב בעלי העסקים בתחום אינם עובדים מול הלקוחות בשקיפות מלאה ומספקים ערך מוסף אלא בונים על עסקאות זמניות ולקוחות רבים אך לא מרוצים.
 
S&L Adsolution דוגלת במתן ערך מוסף ללקוח טרם הצטרפותכם אלינו ובמהלך כל ההתקשרות ועל כן, ריכזנו עבורכם מספר שאלות עיקריות בתחום אשר נשאלנו ותשובותינו בנושא:
  • מה השוני בין קידום אתרים ממומן לקידום אתרים אורגני?
קידום אתרים ממומן ממוקם בשלשה הראשונה ובשלשה התחתונה בכל דף בגוגל ולרוב,
מספק מענה לצורך פרסום מהיר אך רגעי בגוגל, לעומת קידום אתרים אורגני הממוקם בלב הדף החל מהשורה הרביעית ועד כמעט לסוף העמוד ומספק מענה לצורך ממושך בחשיפת לקוחות לאתר העסק שלכם.

קידום אתרים ממומן משמעותו קידום מילת מפתח לעמוד הראשון לעומת קידום אורגני שבו מקודם אתר העסק שלכם תחת מילת מפתח רלוונטית.

קידום ממומן לא אומר שתשלמו לגוגל או לחברה כזו או אחרת ומיד תופיעו בעמוד הראשון, מאחר וכאמור גוגל דוגלת ב"תחרות פרסום שווה" ובקידום הממומן המרבה במחיר להקלקה הוא זה שיופיע בדפים הראשונים, מה שגורם לבעלי העסקים המתחרים לשלם עלות מאוד גבוה לקליק ולסיים את התקציב היומי או החודשי מהר מאוד.
 
קידום ממומן משמעותו קידום הנאמד בהקלקה כלומר, בעל העסק משקיע תקציב מסוים ליום, לשבוע  או לחודש על מילות מפתח נבחרות בגוגל ובכל פעם שיתבצע קישור הקלקה על מודעת הפרסום שלו אל האתר ירד מתקציבו בגוגל "עלות הקלקה" שהגדיר. ברגע שהתקציב יסתיים לא יופיע אותו בעל עסק בגוגל באף דף עד אשר יחדש את התקציב מחדש מול גוגל.
 
קידום אתרים אורגני בשונה מקידום אתרים ממומן אינו מגביל בהקלקות ואינו נאמד בעלויות בגוגל, בקידום אתרים אורגני ומעת שהגעתם לעמוד הראשון לא תושפעו מכמות הכניסות לאתרכם ואם השכלתם לבצע בדיקות מקדימות ובחרתם במקדם אתרים אורגני מיומן ומקצועי גם מיקומכם בעמוד הראשון לא ייפול.
  • בכמה מילות מפתח עלי להופיע בגוגל על מנת לקבל עבודה שוטפת?
אין מדובר בכמות כי אם באיכות מילות המפתח הנבחרות. על מילות המפתח לתת מענה מושלם הן לבעל העסק מבחינת סוג הפניות שיקבל והן ללקוח מבחינת סוג השירותים שמחפשים ועל כן, הקדימו ובצעו בדיקה מול גוגל אדוורדס ואל תסתמכו על מילות מפתח שנבחרו עבורכם על ידי בעלי העסקים בתחום.
 
איכות מילת חיפוש משמעותה מילה אשר נתון שיש עליה כמות חיפושים בגוגל, מילת חיפוש אשר מתאימה לאופי פעילותו של בעל העסק, מתאימה לאזור שבו מספק בעל העסק את שירותיו, מתאימה לשעות הפעילות של העסק והכי חשוב תספק פניות לקוחות פוטנציאלים איכותיות וממוקדות. מכאן, כל שנותר לבעל העסק הוא לסגור עסקה לעוד לקוח מרוצה. S&L Adsolution מבצעים את התאמת מילות המפתח בשיתוף מלא של בעל העסק אל מול גוגל אדוורדס ולשביעות רצונו.
  • האם אתם מתחייבים לעמוד ראשון בגוגל בקידום אתרים אורגני?
התשובה היא לא, אם גוגל כמעצמה עולמית איננה מתחייבת  מי אנחנו שנתחייב?! יחד עם זאת, כל הלקוחות שלנו נמצאים בקידום אתרים אורגני בעמוד הראשון בגוגל וזאת לא כי התחייבנו כי אם מאחר ואנחנו כן מיטיבים לקדם אתרים באזור האורגני בצורה מקצועית ומיומנת בכדי למקסמם את מיקומי הלקוחות שלנו ואת חשיפתם המרובה למען פרנסתם השוטפת ושיתוף פעולה פורה בינינו.(כמו כן, כל לקוחותינו מיודעים על כך שישנן מילות מפתח אשר תהליך החשיפה שלהם מהיר יותר ויש כאלה בעלות תחרות גבוה וכמות חיפושים עצומה שמצריכה תהליך ארוך יותר ובעיקר סבלנות ואמונה).
  • אין לי את הזמן הדרוש או היכולת לכתוב תכנים לאתר שלי – מה עושים?
​​כחלק מפתרונות הפרסום שלנו אנו מספקים כתיבת תכנים שיווקים ומקצועיים (בתשלום נוסף). אחד הפרמטרים (מתוך מעל ל 200) להצלחת קידום אתרים אורגני הוא כתיבת שיווקית נכונה ומקצועית! תכנים אלה ישפיעו באופן ישיר על הזמן בו ישהה הלקוח הפוטנציאלי שלכם באתר, ככול שהתוכן ייכתב בצורה שיווקית יותר, מעניינת יותר, מוכרת יותר ומייצגת יותר כך יישארו יותר זמן באתר שלכם, גוגל תתעדף אתכם ותגדילו את הפניות הממוקדות לעסק שלכם.
  • לרשותי דף עסקי בפייסבוק, האם אין זה מספיק?
פייסבוק הינה רשת חברתית מובילה ודרך נהדרת לקדם את העסק שלכם, יחד עם זאת מדובר בפייסבוק ולא במנוע החיפוש גוגל ישראל אשר בו מחפשים מדי חודש מעל  4 מיליון בתי אב שונים. קחו אתכם לדוגמא, כאשר אתם מחפשים שירות מבעל עסק אתם נכנסים לגוגל וכותבים את השירות אשר אתם מחפשים ולא בפייסבוק. ועל כן, קידום אתרים אורגני הוא המענה המרבי להגדלת ההכנסות שלכם בעסק. צרפו את דף הפייסבוק העסקי אל האתר ובכך תגדילו את החשיפה בפייסבוק ובנוסף תקבלו חשיפה בגוגל – מנוע החיפוש הגדול ביותר בארץ ובעולם! 
  • אנו מעוניינים רק בהשכרת אתר, אין לנו את תקציב הפרסום לקידום אתרים אורגני
ראשית, בשמחה. באפשרותכם לשכור אתר תדמיתי, אינפורמטיבי ומתקדם לעסק שלכם אשר אליו יחשפו רק אם יכתבו את שם העסק שלכם בגוגל. אם זה רצונכם? כבודכם!
 
לידיעתכם, מטרת תהליך קידום אתרים אורגני בסופו הוא חשיפה של העסק שלכם בפני קהל יעד שלא מכיר אתכם או שמעולם לא שמע עליכם ועל המוצר או השירות אותו אתם מוכרים ובו מתמחים. כמו בכל דבר בחיים -  לא תשקיעו, לא תגיעו !

גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר בארץ ובעולם ומי שלא מופיע בגוגל – לא קיים !
אתר הוא כרטיס הביקור של העסק שלכם וקידום הוא המפתח להצלחת העסק שלכם ולהגדלת הכנסות ועל כן, אל תידחו למחר מה שיכול לקדם אתכם היום.

כעסק המתמחה בפתרונות פרסום באינטרנט אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו טלפונית למען שיחת ייעוץ ראשונית אשר בה נספק לכם אופציות השונות, בעלויות שונות, בשקיפות מלאה ובדגש על ערך מוסף בכדי שתוכלו לפרסם את העסק או החברה שלכם באינטרנט ככלל ובגוגל בפרט בצורה הטובה ביותר.

קידום אתרים אורגני

תמונת נושא קידום אתרים אורגני